MINGGU
41
(6
– 10 OKTOBER 2014)
6 Oktober 2014 – Cuti sempena Hari Raya
Korban
Hari
|
Selasa
|
Tarikh
|
7
Oktober 2014
|
Masa
|
9.45 –
10.55 pagi
|
Tingkatan
|
5K4
|
Mata Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Soalan
latihan Pelan dan Dongakan
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini, pelajar dapat melukis pelan dengan betul.
|
Aktiviti
|
1. Pelajar menjawab soalan latihan yang disediakan
guru.
2. Guru memantau penyelesaian pelajar.
|
ABM
|
Kertas soalan
latihan
|
Nilai Murni
|
Komunikasi antara
pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
Pelajar
menunjukkan peningkatan menyelesaikan beberapa soalan. Guru menasihatkan
pelajar supaya melengkapkan buku kerja mereka bagi tajuk pelan dan dongakan.
|
Tarikh
|
9 Oktober 2014
|
Hari
|
Khamis
|
Tingkatan
|
4S3
|
Masa
|
7.05
– 8.15 pagi
|
Subjek
|
Teknologi Maklumat
|
Aktiviti
|
Peperiksaan Akhir Tahun
Subjek : Pendidikan Islam 2
Masa: 7.45 – 9.25 pagi
|
Hari
|
Khamis
|
Tarikh
|
9
Oktober 2014
|
Masa
|
10.55 –
11.30 pagi
|
Tingkatan
|
5K4
|
Mata Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Soalan
latihan Statistik
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini, pelajar mendapat markah penuh
untuk soalan statistk.
|
Aktiviti
|
1. Pelajar menjawab soalan latihan yang disediakan
guru.
2. Guru memantau penyelesaian pelajar.
|
ABM
|
Kertas soalan
latihan
|
Nilai Murni
|
Komunikasi antara
pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
Guru
mengumpulkan pelajar yang lemah statistik, mengajar mereka satu per satu
untuk menjawab soalan. Aktiviti ini akan diteruskan pada masa berikutnya.
|
Hari
|
Khamis
|
Tarikh
|
9 Oktober 2014
|
Subjek
|
Teknologi Maklumat
|
Masa
|
11.30 – 12.40 tengah
hari
|
Tingkatan
|
5S3
|
Bidang Pembelajaran
|
Peperiksaan
SPM sebenar 2012
|
Objektif Pembelajaran
|
Pelajar
dapat menjawab sekurang-kurangnya 1 soalan daripada 3 soalan pada bahagian C.
|
Aktiviti
|
1.
Pelajar memilih satu soalan daripada tiga
soalan untuk dijawab selama 20 minit secara individu.
2.
Pelajar menyemak soalan secara individu
dengan guru.
3.
Perbincangan keseluruhan soalan Bahagian C.
|
ABM
|
Kertas
soalan Peperiksaan SPM 2012
|
Nilai Murni
|
Kerjasama, menghargai, patuh kepada kod
etika TMK
|
Refleksi
|
Terdapat
perubahan pada jawapan pelajar. Jawapan mereka lebih tepat berbanding dengan
sebelum ini. Guru masih perlu memberi tunjuk ajar menjawab soalan pada
Bahagian C.
|
Hari
|
Jumaat
|
Tarikh
|
10
Oktober 2014
|
Masa
|
7.05 –
8.15 pagi
|
Tingkatan
|
5K4
|
Mata Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Soalan
latihan Statistik
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini, pelajar mendapat markah penuh
untuk soalan statistk.
|
Aktiviti
|
1. Pelajar menjawab soalan latihan yang disediakan
guru.
2. Guru memantau penyelesaian pelajar.
|
ABM
|
Kertas soalan
latihan
|
Nilai Murni
|
Komunikasi antara
pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
Objektif
tidak tercapai. Para pelajar terlibat dengan Ceramah Menjawab Bahasa
Inggeris. Aktiviti ini akan dilaksanakan pada minggu berikutnya.
|
Hari
|
Jumaat
|
Tarikh
|
10 Oktober 2014
|
Subjek
|
Teknologi Maklumat
|
Masa
|
8.15 – 9.25 pagi
|
Tingkatan
|
5S3
|
Bidang Pembelajaran
|
Peperiksaan
SPM sebenar 2012
|
Objektif Pembelajaran
|
Pelajar
dapat menjawab sekurang-kurangnya 3 dari 5 soalan pada Bahagian B
|
Aktiviti
|
1.
Pelajar memilih 3 soalan untuk dijawab
dalam masa 40 minit secara individu.
2.
Perbincangan soalan yang dianggap sukar.
3.
Pelajar membuat pembetulan.
|
ABM
|
Kertas
soalan Peperiksaan SPM 2012
|
Nilai Murni
|
Kerjasama, menghargai, patuh kepada kod
etika TMK
|
Refleksi
|
Objektif
tidak tercapai. Guru perlu menyediakan lebih latihan. Pelajar agak sukar
mendapat markah penuh kerana jawapan yang diberikan tidak tepat. Guru
menyediakabn set soalan Percubaan Terengganu sebagai latihan.
|
0 comments:
Post a Comment