WEEK 19 (9 – 13 may 2011) LESSON PLAN Day Monday Date 9 May 2011 Subject ICT Time 7.05 – 8.15 am Form 4S3 Activities Mid Term Examination (Pendidikan Islam 2) Time: 7.30 – 9.10 am RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 9 Mei 2011 Hari Isnin Tingkatan 5K2 Masa 9.45 – 10.55 pagi Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Tema 4. Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia Tajuk Unit 5: Sumbangan terhadap pengekalan warisan budaya Malaysia Hasil Pembelajaran Pengetahuan Sivik Kemahiran Sivik Nilai Sivik Aktiviti Refleksi Aktiviti ini berjalan lancar. Pelajar bekerjasama untuk menghasilkan wau yang cantik apabila terdapat persaingan antara kumpulan. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 9 Mei 2011 Hari Isnin Tingkatan 5MPV Masa 11.30 – 12.40 tengah hari Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Tema 4. Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia Tajuk Unit 5 : Sumbangan pelbagai pihak terhadap pengekalan warisan budaya Malaysia Hasil Pembelajaran Pengetahuan Sivik Kemahiran Sivik Nilai Sivik Aktiviti Refleksi Aktiviti yang dirancang tidak berjalan lancar kerana terdapat kumpulan yang tidak membawa peralatan. Jadi, kumpulan ini ditugaskan untuk melukis wau menggunakan kertas lukisan. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 10 Mei 2011 Hari Selasa Tingkatan 5S1 Masa 7.05 – 8.15 pagi Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Tema Tajuk Unit 6: Mempromosikan warisan budaya Malaysia di dalam dan di luar negara Hasil Pembelajaran Pengetahuan Sivik Kemahiran Sivik Nilai Sivik Aktiviti Menyalin nota, rumusan dan membuat latihan Refleksi Aktiviti ini tidak dapat dijalankan kerana terdapat perhimpunan. Aktiviti ini akan dibawa ke kelas berikutnya. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 10 Mei 2011 Hari Selasa Tingkatan 5K5 Masa 8.15 – 9.25 pagi Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Tema Tajuk Unit 6: Mempromosikan warisan budaya Malaysia di dalam dan di luar negara Hasil Pembelajaran Pengetahuan Sivik Kemahiran Sivik Nilai Sivik Aktiviti Menyalin nota, rumusan dan membuat latihan Refleksi Semua nota pelajar telah disemak. Mereka membuat pembetulan bagi jawapan yang salah. LESSON PLAN Day Tuesday Date 10 May 2011 Subject ICT Time 10.55 – 12.05 pm Form 5S3 Learning Area 5.1 Basic Programming Concepts Learning Objectives 5.1.5 Basic Elements in Programming 5.1.5.3 Differentiate between mathematical and logical (Boolean) operators. 5.1.5.4 Differentiate between sequence control structure and selection control structure. Activities Reflection The objectives were achieved. Most of the students can answer the question given. They also can differentiate between constants and variables; differentiate between sequence control structure and selection control structure. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 11 Mei 2011 Hari Rabu Tingkatan 5K6 Masa 7.05 – 8.15 pagi Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Tema 4. Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia Tajuk Unit 6: Mempromosikan warisan budaya Malaysia di dalam dan di luar negara Hasil Pembelajaran Pengetahuan Sivik Kemahiran Sivik Nilai Sivik Aktiviti Menyalin nota, rumusan dan membuat latihan Refleksi Semua nota pelajar telah disemak. Mereka membuat pembetulan bagi jawapan yang salah. RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 11 Mei 2011 Hari Rabu Tingkatan 4K3 Masa 8.15 – 9.25 pagi Subjek Pend. Sivik dan Kewarganegaraan Aktiviti Pelajar mengulangkaji pelajaran RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 12 Mei 2011 Hari Khamis Tingkatan 5K4 Masa 7.05 – 8.15 pagi Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Aktiviti Peperiksaan Pertengahan Tahun (Bahasa Malaysia I) Masa: 7.10 – 9.25 pagi RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN Tarikh 12 Mei 2011 Hari Khamis Tingkatan 5K8 Masa 10.55 – 11.30 tengah hari Subjek Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Aktiviti Peperiksaan Pertengahan Tahun (Bahasa Malaysia 2) Masa:10.10 – 12.40 tengah hari LESSON PLAN Day Friday Date 13 May 2011 Subject ICT Time 8.15 – 9.25 am Form 4S3 Activities Mid Term Examination (Geography 1) Time: 7.10 – 8.25 am LESSON PLAN Day Friday Date 13 May 2011 Subject ICT Time 9.40 – 10.40 am Form 5S3 Activities Mid Term Examination (Bahasa Inggeris 2) Time: 9.25 – 11.40 am
Posted by
norazwanie
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
Cikgu telah berusaha menulis RPH dengan baik dan terperinci. Tahniah!
Post a Comment