WEEK 1
(3 – 7 JanUARY 2011)
LESSON PLAN
Day | Monday |
Date | 3 January 2011 |
Subject | ICT |
Time | 7.05 – 8.15 am |
Form | 4S3 |
Activities |
|
Notes | All form 4 students have orientation session. The lesson will be postponed on Friday. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 3 Januari 2011 |
Hari | Isnin |
Tingkatan | 5MPV |
Masa | 8.15 – 9.25 pagi |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar dapat memberi perhatian sepenuhnya. Terdapat pelajar yang bertanyakan tentang projek Khidmat Masyarakat. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 4 Januari 2011 |
Hari | Selasa |
Tingkatan | 5S1 |
Masa | 8.15 – 9.25 pagi |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar tidak mengambil masa yang lama untuk menyenaraikan azam 2011. Mereka berkongsi dengan rakan-rakan yang lain. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 4 Januari 2011 |
Hari | Selasa |
Tingkatan | 5K5 |
Masa | 9.45 – 10.55 pagi |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar perlu dijelaskan dahulu maksud azam sebelum mereka menulis. Walaubagaimanapun, mereka dapat meyelesaikan tugasan tersebut. |
LESSON PLAN
Day | Tuesday |
Date | 4 January 2011 |
Subject | ICT |
Time | 10.55 – 11.30 am |
Form | 5S3 |
Activities |
|
Reflection | All information has been delivered. The students gave full attention. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 5 Januari 2011 |
Hari | Rabu |
Tingkatan | 5K6 |
Masa | 7.05 – 8.15 pagi |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar dapat memberikan perhatian sepenuhnya. Pada mulanya, mereka agak sukar untuk menulis azam diri sendiri. Setelah diberi contoh, mereka dapat menyiapkan tugasan dengan baik. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 5 Januari 2011 |
Hari | Rabu |
Tingkatan | 4K3 |
Masa | 8.15 – 9.25 pagi |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar menyiapkan tugasan dengan baik. Terdapat pelajar yang sukar untuk berfikir azam dirinya sendiri. Setelah diberi penerangan dan contoh, maka pelajar tersebut dapat menyiapkan tugasan. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 5 Januari 2011 |
Hari | Rabu |
Tingkatan | 5K2 |
Masa | 11.30 – 12.40 tengah hari |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar memberi perhatian dan menyelesaikan tugas dengan cepat. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 6 Januari 2011 |
Hari | Khamis |
Tingkatan | 5K4 |
Masa | 7.05 – 8.15 pagi |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar memberi perhatian dan menyelesaikan tugasan yang diberi dalam tempoh yang ditetapkan. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 6 Januari 2011 |
Hari | Khamis |
Tingkatan | 5K8 |
Masa | 11.30 – 12.40 tengah hari |
Subjek | Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan |
Aktiviti |
|
Refleksi | Pelajar memerlukan masa yang banyak untuk menyelesaikan tugasan. Mereka diarahkan untuk bekerja dalam kumpulan. |
LESSON PLAN
Day | Friday |
Date | 7 January 2011 |
Subject | ICT |
Time | 8.15 – 9.25 am |
Form | 4S3 |
Activities |
|
Notes | All information has been delivered. The students gave full attention. |
LESSON PLAN
Day | Friday |
Date | 7January 2011 |
Subject | ICT |
Time | 9.40 – 10.40 am |
Form | 5S3 |
Activities | The students do revision about final year examination 2010 |
Reflection | All of the questions had been discussed and the students gave full cooperation. |
0 comments:
Post a Comment