Powered by Blogger.
RSS

MINGGU 25
(16 – 20 jun 2014)

Hari
Isnin
Tarikh
16 Jun 2014
Subjek
Teknologi Maklumat
Masa
10.55 – 12.05 tengah hari
Tingkatan
4S3
Bidang Pembelajaran
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Objektif Pembelajaran
Pelajar dapat membincangkan soalan pada Bahagian A
Aktiviti
1.   Pelajar membincangkan setiap soalan pada bahagian A bersama-sama guru.
2.   Pelajar membuat pembetulan.
ABM
Kertas Peperiksaan
Nilai Murni
Kerjasama, menghargai, patuh kepada kod etika TMK
Refleksi
Objektif tercapai. Semua soalan pada Bahagian A selesai dibincangkan. Pelajar dilatih oleh guru untuk menjawab soalan objektif.


Hari
Selasa
Tarikh
17 Jun 2014
Masa
9.45 – 10.55 pagi
Tingkatan
5K4
Mata Pelajaran
Matematik
Tajuk
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Sub-tajuk
Kertas 1
Objektif
Pada akhir unit ini, pelajar dapat :
1.      Membincangkan soalan kertas 1
2.      Membuat pembetulan
Aktiviti
1.      Pelajar bersama guru membincangkan soalan yang sukar difahami.
2.      Pelajar membuat pembetulan pada helaian soalan.
ABM
Soalan Peperiksaan Kertas 1
Nilai Murni
Komunikasi antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba
Refleksi
Objektif tercapai. Guru menekankan soalan yang tidak difahami dan sukar dijawab oleh pelajar.

Hari
Khamis
Tarikh
19 Jun 2014
Subjek
Teknologi Maklumat
Masa
7.05 – 8.15 pagi
Tingkatan
4S3
Bidang Pembelajaran
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Objektif Pembelajaran
Pelajar dapat membincangkan soalan pada Bahagian B dan C
Aktiviti
1.      Pelajar membincangkan setiap soalan pada bahagian B dan C bersama-sama guru.
2.      Pelajar membuat pembetulan.
ABM
Kertas Peperiksaan
Nilai Murni
Kerjasama, menghargai, patuh kepada kod etika TMK
Refleksi
Objektif tidak tercapai. Pelajar dan guru terlibat dengan perhimpunan mingguan.

Hari
Khamis
Tarikh
19 Jun 2014
Masa
10.55 – 11.30 pagi
Tingkatan
5K4
Mata Pelajaran
Matematik
Tajuk
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Sub-tajuk
Kertas 2
Objektif
Pada akhir unit ini, pelajar dapat :
1.      Membincangkan soalan kertas 2
2.      Membuat pembetulan
Aktiviti
1.      Guru membincangkan soalan bersama-sama pelajar.
2.      Pelajar membuat pembetulan.
ABM
Soalan Peperiksaan Kertas 2
Nilai Murni
Komunikasi antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba
Refleksi
Objektif tidak tercapai. 5 soalan sahaja yang sempat dibincangkan. Aktiviti ini akan dibawa pada kelas berikutnya.

Hari
Khamis
Tarikh
19 Mac 2014
Subjek
Teknologi Maklumat
Masa
11.30 – 12.40 tengah hari
Tingkatan
5S3
Bidang Pembelajaran
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Objektif Pembelajaran
Pelajar dapat membincangkan soalan pada Bahagian A
Aktiviti
1.      Pelajar membincangkan setiap soalan pada bahagian A bersama-sama guru.
2.      Pelajar membuat pembetulan.
ABM
Kertas Peperiksaan
Nilai Murni
Kerjasama, menghargai, patuh kepada kod etika TMK
Refleksi
Objektif tidak tercapai. Guru terlibat dengan sambutan perayaan Gawai. Aktiviti ini akan dilaksanakan pada kelas berikutnya.

Hari
Jumaat
Tarikh
20 Jun 2014
Masa
7.05 – 8.15 pagi
Tingkatan
5K4
Mata Pelajaran
Matematik
Tajuk
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Sub-tajuk
Kertas 2
Objektif
Pada akhir unit ini, pelajar dapat :
1.      Membincangkan soalan kertas 2
2.      Membuat pembetulan
Aktiviti
1.      Guru membincangkan soalan bersama-sama pelajar.
2.      Pelajar membuat pembetulan.
ABM
Soalan Peperiksaan Kertas 2
Nilai Murni
Komunikasi antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba
Refleksi
Objektif tercapai. Semua soalan sudah dibincangkan dan pelajar telah membuat pembetulan.

Hari
Jumaat
Tarikh
20 Mac 2014
Subjek
Teknologi Maklumat
Masa
8.15 – 9.25 pagi
Tingkatan
5S3
Bidang Pembelajaran
Peperiksaan Pertengahan Tahun
Objektif Pembelajaran
Pelajar dapat membincangkan soalan pada Bahagian A
Aktiviti
1.      Pelajar membincangkan setiap soalan pada bahagian A bersama-sama guru.
2.      Pelajar membuat pembetulan.
ABM
Kertas Peperiksaan
Nilai Murni
Kerjasama, menghargai, patuh kepada kod etika TMK
Refleksi
Objektif tercapai. Semua soalan pada Bahagian A telah dibincangkan. Guru mengajar cara-cara menjawab bahagian A.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: